Jak korzystać ze świątecznych promocji Sindbad Eurobus?

Sindbad - w autokarze

Co rok z okazji Bożego Narodzenia i Nowego Roku Sindbad oferuje bilety do wybranych krajów w promocyjnej cenie. Jak korzystać z tych promocji?

Bilety w dwie strony do Anglii za 399 zł.
Bilety w dwie strony do Włoch, Danii czy Austrii za 149 zł.
Bilety w dwie strony do Szwajcarii za 99 zł.

Tego typu promocje Sindbad oferuje od października. Jak z nich korzystać, by pojechać jak najtaniej? Oto kilka porad.

Pamiętaj, że im wcześniej kupujesz, tym mniej płacisz

Większość promocji Sindbad wiąże się z następującą zasadą: jeżeli kupisz bilet na wyjazd w październiku, zapłacisz najmniej. W listopadzie najczęściej obowiązują nieco wyższe ceny, a w grudniu – najwyższe, choć nadal promocyjne, czyli niższe od standardowych.

Przykładowo, cena biletu dwustronnego do Niemiec to:

  • 99 zł lub 25 euro przy zakupie biletu do 31.10.2016,
  • 129 zł lub 30 euro przy zakupie biletu do 30.11.2016,
  • 169 zł lub 40 euro przy zakupie biletu od 01.12.2016.

Nie przy wszystkich promocjach progi cenowe są takie same. W przypadku biletów do Anglii cena jest taka sama od początku do końca trwania promocji.

Pamiętaj, że promocja dotyczy wyjazdów i powrotów w określone dni

Nie każdy kurs objęty jest promocją. W informacjach o promocjach podajemy, których przejazdów dotyczy oferta. Przykładowo: promocja na bilety autokarowe do Niemiec, Luksemburga, Austrii, Szwajcarii obejmuje bilety:

  • na wyjazdy z Polski w dniach 12-15 grudnia lub 19-20 grudnia,
  • na powroty z zagranicy w dniach 4-5 stycznia lub 9-31 stycznia.

Jeżeli wybierzesz kurs z innego dnia, nie będziesz mógł skorzystać z promocyjnej ceny. Również jeśli kupisz bilet promocyjny, a potem zmienisz datę powrotu na nieobjętą promocją, będziesz musiał dopłacić do pełnej ceny biletu.

Pamiętaj, że promocja nie łączy się z innymi zniżkami

Wybierając bilet w opcji promocyjnej, nie możesz skorzystać ze zniżki dla seniora czy dziecka. Zastanów się wiesz, którą opcję lepiej wybrać: standardowa cena plus zniżka czy cena promocyjna. W większości przypadków taniej będzie skorzystać z promocji.

Jak kupić bilet w promocji?

Możesz to zrobić na dwa sposoby.

Przez Internet: wejdź do serwisu BiletyAutokarowe.pl, wyszukaj pożądany kurs i wypełnij formularz rezerwacji. Zapłacisz online, a po chwili dostaniesz bilet na e-mail. Należy go wydrukować.

Przez telefon: zadzwoń na naszą infolinię 71 724 23 77, a konsultant poprowadzi cię przez proces rezerwacji. Zapłacisz w banku albo na poczcie. Bilet dostarczy listonosz.

Zapraszamy do rezerwacji biletów Sindbad w promocji.

bilet autokarowy

Jak zwrócić bilet autokarowy Sindbad lub innej linii?

Nieoczekiwane wydarzenie może nas zmusić do zmiany planów wyjazdu. Na szczęście system rezerwacji biletów autokarowych umożliwia zwrócenie biletu i odzyskanie części zapłaconej kwoty. Jak wykonać zwrot i jak dużą kwotę można wówczas otrzymać?

Zasadniczo każdy bilet autokarowy może zostać zwrócony, chyba że jest to bilet kupiony w promocji, której regulamin stwierdza, że zwrot nie jest możliwe. Zwrot można wykonać telefonicznie, dzwoniąc pod numer 71 724 23 77, lub w serwisie BiletyAutokarowe.pl.

Realizujemy zwroty wyłącznie tych biletów, które zostały zakupione w naszym serwisie lub na naszej infolinii. Zwrot należy wykonać najpóźniej na dzień przed wyjazdem.

Jak zwrócić bilet autokarowy online?

Drogą online można zwrócić tylko bilet zakupiony online w naszym serwisie.

Aby rozpocząć proces zwrotu, wejdź do serwisu www.BiletyAutokarowe.pl i kliknij „Zmień / zwróć / drukuj bilet„. Z menu, które się rozwinie, wybierz system, w którym bilet został zamówiony.

jak zwrocic bilet autokarowy

Voyager to system, który w naszych wynikach wyszukiwania połączeń jest oznaczony „Oferta 1”. Kupisz w nim głównie bilety Sindbad Eurobus. Euroticket natomiast to „Oferta 2”, czyli Eurolines Mądeltrans, Intercars, EST Lorek czy Agat. Ostatnia z opcji to bilety krajowe kupione w systemie Voyager.

W systemie Euroticket zaloguj się, używając numeru transakcji i numeru PIN, który znajdziesz w e-mailu potwierdzającym zakup. W systemie Voyager musisz podać numer GID znajdujący się na bilecie, swoje nazwisko i datę zakupu.

zwrot biletu 2

Z menu „Zmiany na bilecie” wybierz „Zwrot” i potwierdź operację. Pieniądze otrzymasz tą samą drogą, którą wykonałeś opłatę za bilet. Przelew zostanie wykonany w ciągu 7 dni od chwili zwrócenia biletu.

Jak zwrócić bilet autokarowy telefonicznie?

Telefonicznie można zwrócić bilety kupione przez telefon, a także kupione online w naszym serwisie, jeśli nie możesz lub nie potrafisz wykonać zwrotu przez Internet.

Aby zwrócić bilet, zadzwoń na infolinię BiletyAutokarowe.pl: 71 724 23 77. Konsultanci czuwają od poniedziałku do piątku między 8:00 i 18:00, a także w soboty od 9:00 do 13:00. Będziesz musiał podać numer transakcji albo numer biletu oraz nazwisko pasażera widniejące na bilecie. Czas realizacji zwrotu jest podobny, jak w przypadku operacji online.

Jaka jest kwota zwrotu? Czy odzyskam całą zapłaconą kwotę?

Kwota zwrotu jest określona w regulaminie wybranego przewoźnika. Trzeba zapoznać się z nim przed zakupieniem biletu. Regulamin zawsze możesz zobaczyć przed zakupem, podczas wypełniania danych rezerwacji.

zwrot biletu 3

Generalnie im bliżej daty wyjazdu wykonujesz zwrot, tym większe będzie potrącenie. Wynika to z faktu, że na kilka dni przed kursem przewoźnik ma niewielką szansę sprzedania zwróconego przez ciebie biletu. Gdyby nie potrącenia, teoretycznie ktoś mógłby wykupić wszystkie miejsca i w ostatniej chwili zwrócić bilety, blokując przewoźnikowi możliwość wykonywania kursów.

W przypadku Sindbad Eurobus potrącenie wynosi 10% wartości biletu, jeśli dokonujesz zwrotu co najmniej dwa tygodnie przed wyjazdem. Od 14 dni do 48 godzin przed wyjazdem potrącenie to już 25% wartości biletu. Od 48 do 24 godzin – 50%, zaś poniżej 24 godzin – 90%.

Aby sprawdzić kwoty potrąceń i zasady zwrotów poszczególnych przewoźników, wejdź na BiletyAutokarowe.pl, wyszukaj połączenie i sprawdź regulamin wykonującego je przewoźnika.

bilet autokarowy

Autokar nie przyjechał na przystanek – co robić?

bilety autokarowe

Takie sytuacje to rzadkość, ale czasem jednak się zdarzają – autokar może nie przyjechać na przystanek, mimo że wykupiliśmy bilet z wyprzedzeniem. Co wtedy zrobić?

Co zrobić, kiedy nie przyjechał autokar?

Jeśli autokar się spóźnia, spójrzmy na wydrukowany bilet. Znajdziemy na nim telefon do przewoźnika. Zadzwońmy pod niego i poinformujmy o sytuacji. Przewoźnik może wyjaśnić przyczyny opóźnienia lub zaoferować inny przejazd bądź rekompensatę.

Pamiętajmy, by dzwonić do przewoźnika, a nie do serwisu, w którym kupiliśmy bilet. Serwis obsługuje bowiem transakcję, ale nie ma wpływu na autokary i ich kierowców. Dzwońmy bezpośrednio do linii, którą wybraliśmy.

telefon do przewoźnika na bilecie autokarowym

Jeżeli okaże się, że autokar jednak nie dotrze, powinniśmy zgłosić reklamację.

Jak składać reklamacje za bilet autokarowy?

Aby złożyć reklamację, również piszmy prosto do przewoźnika, podając wszelkie informacje o bilecie. Reklamacje należy składać pisemnie: e-mailem lub listownie, załączając bilet lub jego skan oraz przyczynę składania reklamacji.

Jeżeli informacja zostanie uznana, serwis lub biuro, w którym kupiliśmy bilet, zostanie o tym poinformowane i zwróci pieniądze – taką samą drogą, jaką zostały wpłacone.

Dokładne informacje o trybie składania informacji czy czasie, w jakim zostanie udzielona odpowiedź, można sprawdzić w regulaminie wybranego przewoźnika. Jest on dostępny przy zakupie biletu. Można go w każdej chwili sprawdzić na stronie BiletyAutokarowe.pl.

Dlaczego autokar nie przyjechał na przystanek?

Przyczyny mogą być różne: od awarii autokaru, przez zator na drodze, aż po błąd na liście pasażerów. Może się zdarzyć, że brak autokaru wynika z niedopatrzenia czy błędu przewoźnika, ale z pewnością nie z jego złośliwości. Przy tak dużej konkurencji liniom zależy na tym, aby utrzymać przy sobie pasażerów.

Brak autokaru na przystanku mimo wykupionego biletu to niezwykle denerwująca sytuacja, dlatego powinniśmy korzystać z pełni swoich praw, aby zrekompensować sobie utrudnienia.

bilet autokarowy

Przewóz zwierząt w autokarach Agat

autokar agatW autokarach Agat można już przewozić małe zwierzęta na trasach międzynarodowych. Oto zasady przewozu.

Przewóz małych zwierząt (do 4 kg) oraz psów przewodników osób niewidomych jest możliwy na wszystkich trasach międzynarodowych z wyjątkiem tych do Wielkiej Brytanii. Obowiązuje zakaz przewozu jakichkolwiek zwierząt do Wielkiej Brytanii.

Wymagana jest uprzednia rezerwacja miejsca dla zwierzęcia. Opłata wynosi 50 proc. wartości biletu. Linia Agat musi z wyprzedzeniem wiedzieć, że zwierzak będzie przewożony autokarem.

Zwierzęta powinny być przewożone na kolanach pasażera, w pojemnikach do przewozu zwierząt: kojcach, torbach czy klatkach. Tylko psy mogą być przewożone na podłodze – w kagańcu lub na smyczy.

Zwierzę w kojcu lub specjalnej torbie można przewozić na siedzeniu obok właściciela lub pod siedzeniami. Warunkiem jest wykupienie pełnego biletu dla zwierzęcia.

Przewóz zwierzęcia nie może powodować utrudnień dla innych pasażerów.

Kierowca może odmówić przewozu zwierzęcia, jeśli uzna je za zagrożenie dla pasażerów lub jeśli w autokarze już podróżują dwa zwierzęta.

Zapraszamy do rezerwacji. Bilety autokarowe Agat udostępniamy zawsze w najniższych cenach. Kliknij poniżej, by wyszukać i kupić bilet, lub zadzwoń na infolinię: 71 724 23 77.

bilet autokarowy