POMOC: 71 724 23 77 lub 32 445 72 51 Twój kod pomocy: botcode i

Uzyskasz pomoc jeśli kupujesz bilety w portalu BiletyAutokarowe.pl

Biletyautokarowe.pl

Sposoby płatności dostępne w naszym serwisie

Aby zakupić bilet, skorzystaj z wyszukiwarki połączeń, wybierz jeden z dostępnych kursów i wypełnij formularz zamówienia. Wówczas zostaniesz przeniesiony na ekran płatności. Opłać rezerwację, korzystając z jednego z wymienionych poniżej sposobów. Kiedy to zrobisz, na ekranie pojawi się link prowadzący do pliku biletu - wyślemy go również na Twój e-mail. Bilet należy wydrukować. Możesz to zrobić korzystając z dowolnej drukarki

Szczegółowe informacje o zakupie biletu znajdziesz w filmie "Jak rezerwować bilety autokarowe?".

Płatność jest dokonywana przy użyciu bezpiecznego połączenia szyfrowanego. Bezpieczeństwo Twojej transakcji gwarantuje certyfikat SSL zaufanej instytucji autoryzującej.

Dla biletów Sindbad Eurobus / Interbus (system Voyager) w walucie PLN

Dla biletów Sindbad Eurobus / Interbus (system Voyager) w walucie EUR

Dla biletów Sindbad Eurobus / Interbus (system Voyager) w walucie GBP

Dla biletów Eurolines, Agat, Ecolines i innych firm (system PayU).

Dla biletów Eurolines, Agat, Ecolines i innych firm (system eCard).

Uwaga! W przypadku, gdy waluta rozliczeniowa karty płatniczej nie jest walutą polską, wskutek przeliczenia i różnic kursowych między bankami kwota pobrana może nieznacznie różnić się od ceny biletu.(Regulamin bilet on-line, §3 pkt 3e)

W przypadku biletów wystawianych w biurze akceptujemy także płatności w systemie PayPal. Aby zamówić bilet z płatnościa PayPal skontaktuj się z naszym biurem telefonicznie jub mailowo. Podasz nam swoje dane a my wyślemy do Ciebie z systemu PayPal polecenie wpłaty. Płatność PayPal nie jest dostępna dla biletów rezerwowanych przez internet.

Jeśli nie masz konta

W przypadku braku możliwości dokonania przelewu elektronicznego lub płatnosci kartą istnieje możliwość dokonania wpłaty za bilet w najbliższym banku lub na poczcie na jeden z naszych rachunków bankowych (sugerujemy wpłatę w placówce PKO Bank Polski SA na nasz rachunek w tym banku lub w placówkach Poczty Polskiej na rachunek w Banku Pocztowym). W takim przypadku prosimy jednak o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym biurem.

Rachunki złotówkowe

Rachunek Euro