Jak zwrócić bilet autokarowy Sindbad lub innej linii?

Nieoczekiwane wydarzenie może nas zmusić do zmiany planów wyjazdu. Na szczęście system rezerwacji biletów autokarowych umożliwia zwrócenie biletu i odzyskanie części zapłaconej kwoty. Jak wykonać zwrot i jak dużą kwotę można wówczas otrzymać?

Zasadniczo każdy bilet autokarowy może zostać zwrócony, chyba że jest to bilet kupiony w promocji, której regulamin stwierdza, że zwrot nie jest możliwe. Zwrot można wykonać telefonicznie, dzwoniąc pod numer 71 724 23 77, lub w serwisie BiletyAutokarowe.pl.

Informacji dotyczących zwrotów szuka u na wiele osób jednak nie wszystkim możemy pomóc.

Realizujemy zwroty wyłącznie tych biletów, które zostały zakupione w naszym serwisie czyli na stronie BiletyAutokarowe.pl lub na naszej infolinii. Zwrot należy wykonać najpóźniej na dzień przed wyjazdem.


Osoby kupujące bilety na innych stronach, szczególnie w zagranicznych serwisach, powinny szukać pomocy w miejscu zakupu biletu.


Zapraszamy do kolejnych zakupów na BiletyAutokarowe.pl, tu zawsze uzyskasz pomoc polskiego biura biletowego.


Jak zwrócić bilet autokarowy online?

Drogą online można zwrócić tylko bilet zakupiony online w naszym serwisie.

Aby rozpocząć proces zwrotu, wejdź do serwisu www.BiletyAutokarowe.pl i kliknij „Zmień / zwróć / drukuj bilet„. Z menu, które się rozwinie, wybierz system, w którym bilet został zamówiony.

jak zwrocic bilet autokarowy

Voyager to system, który w naszych wynikach wyszukiwania połączeń jest oznaczony „Oferta 1”. Kupisz w nim głównie bilety Sindbad Eurobus. Euroticket natomiast to „Oferta 2”, czyli Eurolines Mądeltrans, Intercars, EST Lorek czy Agat. Ostatnia z opcji to bilety krajowe kupione w systemie Voyager.

W systemie Euroticket zaloguj się, używając numeru transakcji i numeru PIN, który znajdziesz w e-mailu potwierdzającym zakup. W systemie Voyager musisz podać numer GID znajdujący się na bilecie, swoje nazwisko i datę zakupu.

zwrot biletu 2

Z menu „Zmiany na bilecie” wybierz „Zwrot” i potwierdź operację. Pieniądze otrzymasz tą samą drogą, którą wykonałeś opłatę za bilet. Przelew zostanie wykonany w ciągu 7 dni od chwili zwrócenia biletu.

Jak zwrócić bilet autokarowy telefonicznie?

Telefonicznie można zwrócić bilety kupione przez telefon, a także kupione online w naszym serwisie, jeśli nie możesz lub nie potrafisz wykonać zwrotu przez Internet.

Aby zwrócić bilet, zadzwoń na infolinię BiletyAutokarowe.pl: 71 724 23 77. Konsultanci czuwają od poniedziałku do piątku między 8:00 i 18:00, a także w soboty od 9:00 do 13:00. Będziesz musiał podać numer transakcji albo numer biletu oraz nazwisko pasażera widniejące na bilecie. Czas realizacji zwrotu jest podobny, jak w przypadku operacji online.

Jaka jest kwota zwrotu? Czy odzyskam całą zapłaconą kwotę?

Kwota zwrotu jest określona w regulaminie wybranego przewoźnika. Trzeba zapoznać się z nim przed zakupieniem biletu. Regulamin zawsze możesz zobaczyć przed zakupem, podczas wypełniania danych rezerwacji.

zwrot biletu 3

Generalnie im bliżej daty wyjazdu wykonujesz zwrot, tym większe będzie potrącenie. Wynika to z faktu, że na kilka dni przed kursem przewoźnik ma niewielką szansę sprzedania zwróconego przez ciebie biletu. Gdyby nie potrącenia, teoretycznie ktoś mógłby wykupić wszystkie miejsca i w ostatniej chwili zwrócić bilety, blokując przewoźnikowi możliwość wykonywania kursów.

W przypadku Sindbad Eurobus potrącenie wynosi 10% wartości biletu, jeśli dokonujesz zwrotu co najmniej dwa tygodnie przed wyjazdem. Od 14 dni do 48 godzin przed wyjazdem potrącenie to już 25% wartości biletu. Od 48 do 24 godzin – 50%, zaś poniżej 24 godzin – 90%.

Aby sprawdzić kwoty potrąceń i zasady zwrotów poszczególnych przewoźników, wejdź na BiletyAutokarowe.pl, wyszukaj połączenie i sprawdź regulamin wykonującego je przewoźnika.

bilet autokarowy

Udostępnij