Wybierz pytanie i kliknij w nie, aby wyświetlić odpowiedź.
-
- Wczoraj widziałem połączenie na interesującej mnie trasie a dzisiaj go nie widzę. Dlaczego?
Pokazujemy dostępność miejsc w czasie rzeczywistym, na chwilę sprawdzania.
Jeśli wszystkie miejsca zostały wykupione to kurs nie będzie wyświetlany na liście dostępnych połączeń.
W większości przypadków w dniu wyjazdu miejsca są wyprzedane, szczególnie w okresie wakacji, świąt itp.
Wyłącznie wcześniejszy zakup gwarantuje przejazd w wybranym terminie.
Jeśli nie możesz wykonać płatności online to zadzwoń do naszego biura i zamów bilet z płatnością w dowolnym banku lub na poczcie.
Pamiętaj: tylko wcześniejszy zakup biletu gwarantuje przejazd!
-
- Sprawdziłem wczoraj cenę biletu w portalu, a dzisiaj w autokarze kazano mi zapłacić więcej. Dlaczego?
Sprawdając cenę biletu online widzisz wszystkie oferty cenowe dostępne do zakupu w chwili sprawdzania.
W dniu wyjazdu oferty promocyjne mogą nie być już dostępne także w takim przypadku nie znajdziesz ich w kasie na dworcu ani w autokarze.
Wyłącznie wcześniejszy zakup umożliwia wybór dostępnej wcześniej tańszej oferty - kliknij i zobacz przykład.
Sprawdzasz ceny online - kupuj online. Jeśli chcesz kupić na dworcu - idź na dworzec, nie trać czasu na Internet.
Pamiętaj: tylko wcześniejszy zakup biletu gwarantuje najniższą dostępną cenę!
-
- Sprawdziłem rozkład jazdy w portalu, a autokar nie przyjechał na przystanek. Dlaczego?
Samo sprawdzenie rozkładu nie gwarantuje, że autokar stanie na każdym przystanku. Dotyczy to szczególnie mniejszych miejscowości. Dlaczego?
Tylko osoby z zakupionymi biletami znajdują się na liście pasażerów w autokarze. Kierowca autokaru, widząc, że na Twoim przystanku nie czeka żaden pasażer, może go ominąć, aby zaoszczędzić czas oraz paliwo. W dniu wyjazdu może także nie być wolnych miejsc.
Pamiętaj: tylko wcześniejszy zakup biletu gwarantuje przejazd!
-
- Dlaczego powinienem kupić bilet na stronie www.BiletyAutokarowe.pl a nie na innej?
1. Ponieważ możesz nam zaufać. Jesteśmy zarejestrowaną firmą - od 2006 roku prowadzimy stacjonarne biuro sprzedaży biletów oraz portal internetowy.
2. Ze względu na dużą ilość obsługowanych rezerwacji utrzymujemy stały kontakt ze wszystkimi przewoźnikami.
Kupując bilet na tej stronie lub w naszym biurze zawsze otrzymasz wsparcie, także już po zakupie biletu!3. Opracowaliśmy innowacyjny i unikalny system wyszukiwania połączeń autokarowych bezpośrednio na mapie.
4. Akceptujemy wszystkie zniżki jeżeli są one oferowane przez wybranego przewoźnika - dla dzieci, dla młodzieży, dla seniorów, dla posiadaczy Kart Stałego Klienta.
5. Kupując bilet na stronie www.BiletyAutokarowe.pl masz do dyspozycji wszystkie oferty cenowe - także promocje! Przy płatności przed samym wyjazdem na dworcu lub w autokarze nie kupisz biletu w promocji - kliknij i dowiedz się więcej.
6. Mamy dla Ciebie pełną ofertę przejazdów między Polską a resztą Europy. Wybieraj spośród wszystkich możliwość połączeń, sprawdzaj dostępne kursy oraz ceny w dwóch systemach rezerwacyjnych. Podróżuj tanio!
7. Jeśli masz pytania lub wątpliwości - zadzwoń do nas lub wyślij e-mail. Adres znajdziesz na dole tej strony lub w sekcji Kontakt.
Pomagamy podróżnikom, zapewniając najniższe ceny i profesjonalną obsługę.Jeżeli podróżujesz często, koniecznie dodaj adres www.BiletyAutokarowe.pl do zakładek w ulubionej przeglądarce i zapisz telefon do naszego biura.
Aby dodać stronę do zakładek, wciścij CTRL+D na klawiaturze swojego komputera.
-
- Opłaciłem bilet online a nie otrzymałem potwierdzenia wystawienia biletu na e-mail. Dlaczego?
Możliwe są następujące przyczyny zaistnienia takiej sytuacji:
- pomyłka przy wpisywaniu adresu email podczas zamawiania biletu,
- występujce sporadycznie problemy z komunikacją bank - system rezerwacyjny,
- nieprawidłowy tytuł wpłaty przy przelewach półautomatycznych.
Co zrobić w takim przypadku?
Prześlij nam potwierdzenie przelewu ze swojego banku - faksem na numer 717242388 lub na e-mail kontakt@biletyautokarowe.pl.
W godzinach pracy biura sugerujemy także kontakt telefoniczny.
Po godzinach pracy biura poczta jest sprawdzana do późnych godzin wieczornych.
Nie zapomnij podać telefonu kontaktowego do siebie.
-
- Czym się różni oferta INTERBUS-SINDBAD od SINDBAD?
Oferta INTERBUS-SINDBAD została wycofana z oferty.
Nazwą "Interbus-Sindbad" oznaczone były dawniej specjalne oferty cenowe platformy Sindbad. Najczęściej cena takiego biletu była znacznie niższa od ceny standardowej. Przykładowo: bilet w promocji „Interbus-Sindbad” można było kupić za 99 PLN, ale w autokarze można było spotkać osoby, które zapłaciły np. 239 PLN za ten sam kurs – kupując bilet "Sindbad".
Zwykle do biletów Interbus-Sindbad nie stosowano już żadnych innych zniżek.
-
- Czy mogę zapłacić za bilet Sindbad u kierowcy?
Nasze biuro biletowe oferuje sprzedaz biletów Sindbad online na stronie BiletyAutokarowe.pl, przez infolinię oraz w siedziebie naszej firmy.
Zazwyczaj nie prowadzi się rezerwacji miejsc w autokarach bez zakupu biletu. Dotyczy to zwłaszcza tras z Polski do Europy.
Przewoźnicy czasami oferują możliwość zakupu biletu u kierowcy, ale wówczas konieczny jest kontakt telefoniczny z naszą infolinią (+48 717242377).
Więcej informacji znajdziesz na stronie Sindbad czy można kupić bilet u kierowcy?
-
- Muszę wrócić do domu z zagranicy, ale nie mam pieniędzy. Czy mogę zapłacić po przyjeździe na miejsce?
Niestety przewoźnicy nie umożliwiają opłacenia przejazdu już po zakończeniu podróży.
Co możesz zrobić? Poproś kogoś z rodziny lub znajomego o opłacenie biletu. Zorganizujemy taką nietypową rezerwację – wystarczy, że skontaktujesz się z naszym biurem biletowym.
-
- Czy mogę zarezerwować przejazd z Polski za granicę i opłacić go w autokarze?
Niestety nie ma możliwości rezerwacji biletów i opłacenia ich w autokarze przy wyjazdach z Polski. Rezerwacje, które nie zostaną opłacone z góry, wygasają. Twoje miejsce może zająć inny podróżnik, który zapłaci za bilet.
W przypadku wyjazdu z Polski można bilet opłacić w dowolnym banku lub placówce pocztowej. Bilet wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty lub otrzymaniu potwierdzenia wpłaty (np. na e-mail). Twój bilet możemy dostarczyć pocztą, przesłać na e-mail lub zorganizować odbiór w autokarze.
-
- Jestem za granicą i nie mam możliwości wcześniejszego opłacenia biletu. Co zrobić?
Możesz poprosić kogoś z rodziny lub znajomego o opłacenie tego przejazdu. Jeśli nie możesz tego zrobić, prosimy o kontakt z naszym biurem.
Możesz także wypełnić formularz dostępny na stronie www.biletyautokarowe.pl/zamow-bilety-autokarowe. W polu uwagi opisz problem. Pamiętaj o podaniu telefonu kontaktowego!
-
- Lubię mieć dużo miejsca. Czy mogę zamówić dla siebie drugi bilet?
Przewoźnicy zazwyczaj umożliwiają wykupienie dodatkowego miejsca, czasami ze zniżką. Pamiętaj jednak, że jeśli na dodatkowym bilecie są Twoje dane dodatkowe miejsce musisz zająć Ty.
Masz więcej pytań? Prosimy o kontakt telefoniczny z naszym biurem.
-
- Muszę zabrać więcej bagażu niż wynosi limit. Co mogę zrobić?
Zwykle przewoźnicy umożliwiają zabranie dodatkowej torby – trzeba jednak uiścić dopłatę w autokarze. Przewoźnik może jednak odmówić zabrania dodatkowego bagażu, jeśli w luku bagażowym brakuje miejsca.
Dobrym rozwiązaniem jest wykupienie dla siebie drugiego miejsca – wówczas możesz zabrać dwa razy więcej bagażu. Niektórzy przewoźnicy oferują drugie miejsce dla tego samego pasażera ze zniżką.
Masz więcej pytań? Prosimy o kontakt telefoniczny z naszym biurem.
-
- Czy mogę wysłać autokarem paczkę lub sam bagaż?
Niestety nie. Przewoźnicy nie posiadają koncesji na wykonywanie takich przewozów. Jeśli chcesz wysłać paczkę, sugerujemy kontakt z najbliższą placówką Poczty Polskiej lub z firmą kurierską.
-
- Jak odebrać bilet?
Gdy dotrze do nas uiszczona przez Państwa opłata, wyślemy na telefon wiadomść SMS z informacją o zakupionym bilecie lub gotowy do wydruku bilet na Państwa e-mail. Bilet można wydrukować na dowolnej drukarce lub okazać go w urządzeniu mobilnym (tablet, smartfon).
Czas oczekiwania w przypadku przelewu ręcznego wynosi zazwyczaj 15 minut do dwóch godzin od wykonania transakcji online.
W przypadku zapłaty kartą kredytową i przelewami automatycznymi bilety gotowe do druku są zazwyczaj natychmiast wyświetlone w oknie przeglądarki, dzięki czemu będą mogli Państwo je wydrukować zaraz po zakupie. Opłącone bilety wyślemy również na e-mail, który podadzą Państwo w formularzu.
Jeśli do wyjazdu pozostało kilka dni możemy także wysłać do Państwa bilet przesyłką pocztową priorytetową.
-
- Czy wsiadając do autokaru muszę mieć wydrukowany bilet?
Jeśli masz dostęp do drukarki wydrukuj swój bilet. Jeśli nie masz dostępu możesz pokazać zakupiony bilet w urządzeniu mobilnym (tablet, smartfon).
Jeśli do wyjazdu pozostało kilka dni możemy także wysłać do Państwa bilet przesyłką pocztową priorytetową.
-
- Czy mogę zmienić na bilecie datę wyjazdu lub powrotu?
Zazwyczaj ak. W przypadku biletów zamawianych przez Internet należy wybrać z menu głównego system, w którym zakupiony został bilet - "Twój bilet - Voyager, SINDBAD" lub "Twój bilet - euroTicket".
Następnie wymagane będzie zalogowanie się do biletu z użyciem nazwiska klienta i numeru GID biletu (w systemie Voyager, SINDBAD), lub numeru transakcji i numeru PIN (w systemie euroTICKET).
W przypadku biletów zamawianych telefonicznie lub osobiście w naszym biurze prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, podanie numeru biletu oraz określenie jakiej zmiany mamy dokonać.
Jeśli do wyjazdu została mniej niż doba systemy rezerwacyjne mogą blokowac zmiany. W takim przypadku konieczny jest kontakt z infolinią.
-
- Czy mogę zwrócić bilet?
Zazwyczaj tak. W przypadku biletów zamawianych przez Internet należy wybrać z menu głównego system, w którym zakupiony został bilet - "Twój bilet - Voyager, SINDBAD" lub "Twój bilet - euroTicket".
Następnie należy wybrać z bocznego menu 'Zwrot biletu'. Wymagane będzie zalogowanie się z użyciem nazwiska klienta i numeru GID biletu (w systemie Voyager, SINDBAD), lub numeru transakcji i numeru PIN (w systemie euroTICKET).
W przypadku biletów zamawianych telefonicznie lub osobiście w naszym biurze prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy oraz podanie numeru biletu, który ma zostać zwrócony.
Prosimy pamiętać, że zwrot biletu jest możliwy zazwyczaj do określonego przez przewoźnika momentu. Odzyskana kwota również może się różnić w zależności od tego, jak szybko dokonamy zwrotu. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w regulaminie wybranego przewoźnika.
-
- Co to jest bilet otwarty tzw. 'OPEN'?
Bilet otwarty jest biletem dwustronnym bez określonej daty powrotu. Bilet taki jest ważny zazwyczaj 12 lub 6 miesięcy od daty wyjazdu podanej przy zakupie. Szczegółowe informacje dotyczące okresu ważności biletu znajdują się w warunkach przewozu lub rozkładach jazdy wybranego przewoźnika.
-
- Czy mogę kupić bilet otwarty tzw. 'OPEN' bez określonej daty powrotu?
Tak. Wystarczy w wyszukiwarce zaznaczyć opcję 'Bez określonej daty powrotu (bilet otwarty)'.
-
- Jak mogę zamknąć bilet 'OPEN'?
W przypadku biletów zamawianych przez Internet należy wybrać z menu głównego system, w którym zakupiony został bilet - "Voyager" lub "euroTicket".
Następnie wymagane będzie zalogowanie się do biletu z użyciem nazwiska klienta i numeru GID biletu (w systemie Voyager, SINDBAD), lub numeru transakcji i numeru PIN (w systemie euroTICKET) i wybranie opcji 'Datowanie biletu OPEN'.
W przypadku biletów zamawianych telefonicznie lub osobiście w naszym biurze prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, podanie numeru biletu oraz określenie na kiedy ma być wykonane datowanie.
-
- Czy mogę kupić bilet dla innej osoby, np. członka rodziny?
Oczywiście – wystarczy podczas dokonywania rezerwacji podać dane osoby, która ma odbyć podróż. Własne dane osobowe kupujący wykorzystuje tylko w celu uiszczenia opłaty.
-
- Jak mogę wysłać kupiony bilet innej osobie?
Jest kilka sposobów. Można wysłać jej e-mail z plikiem biletu albo skorzystać z opcji przesyłania plików w komunikatorach internetowych, takich jak WhatsApp, Skype. Istnieje także możliwość przesłania wiadomości MMS z biletem.
W przypadku braku możliwości dostarczenia zakupionego biletu pasażerowi prosimy o kontakt z naszym biurem.
-
- Czy osoba niepełnoletnia może samotnie jechać autokarem?
Zazwyczaj możliwe jest wysłanie w podróż dzieci między 12 a 18 rokiem życia lub między 16 a 18 rokiem życia. Niepełnoletni powinien posiadać dokumenty uprawniające do przekroczenia granicy i ważny bilet. Rodzic, prawny opiekun musi przekazać kierowcy pisemne upoważnienie do przewozu, wypełnione i podpisane w obecności członka załogi autokaru. Przewoźnicy nie ponoszą odpowiedzialności za dzieci podróżujące bez towarzystwa opiekunów.
Informacja o możliwości podróży osoby niepełnoletniej dostępna jest często w rozkładzie jazdy dla wybranej trasy.
-
- Jak mogę zapłacić za bilet?
Po wypełnieniu formularza zamówienia zostaniesz przeniesiony na ekran płatności za bilet. Możesz wybrać opłatę przelewem automatycznym (z wybranych banków), opłatę kartą kredytową, opłatę przelewem ręcznym (z wybranych banków), BLIKIEM.
Dane do przelewu ręcznego (numer konta i tytuł transakcji) otrzymasz po wypełnieniu formularza zamówienia. W razie jakichkolwiek problemów możesz również skontaktować się z naszymi konsultantami.
Lista możliwych sposobów płatności:
Płatności przelewem automatycznym / zakupy na stronie
- PayU
- imoje
- DotPay
- Przelewy24
Płatność kartą
- eCard/VISA
- eCard/MasterCard
- eCard/Maestro
- PolCard/FirstData
Płatność przelewem - na rachunki w:
- PKO Bank Polski
- Bank Pekao
- Santander
- ING Bank Śląski
- mBank
- Bank Pocztowy
- BNP Paribas
-
- Czy podróżując z małym dzieckiem potrzebuję fotelika?
Aktualnie nie ma obowiązku przewożenia dzieci autokarami na trasach międzynarodowych w fotelikach. Szczegółowe informacje znajdziesz w regulamie przewozów wybranego przewoźnika.
-
- Czy pasażer jest objęty ubezpieczeniem na czas przejazdu?
Pasażer objęty jest ubezpieczeniem od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW), obejmującym tylko wypadki mające miejsce podczas pobytu Pasażera w autokarze. Inne zdarzenia losowe, powodujące szkody Pasażera powstałe poza autokarem, nie są objęte tym ubezpieczeniem.
Jeśli potrzebujesz także polisę na czas pobytu za granicą możesz ją zakupić na stronie z ofertą ubezpieczeń.
-
- Jak wcześnie muszę stawić się na przystanku?
Do odprawy biletowej i bagażowej należy być gotowym przynajmniej na 15 minut przed planowanym odjazdem.
-
- Gdzie mogę zapoznać się z regulaminami przewoźników?
Odnośniki do regulaminów przewoźników znajdują się w formularzu rezerwacji, który należy wypełnić po wybraniu jednego z dostępnych połączeń.
-
- Jak otrzymać pomoc techniczną w sytuacji, gdy nie otrzymałem biletu, nie dotarła moja wpłata itp.? Korzystam z systemu Voyager.
Pomocy technicznej dla klientów korzystających z systemu rezerwacji Voyager udziela:
Voyager.com Sp. z o.o.
ul. Ceglana 4
40-514 Katowice
bilet.online@voyager.pl,
reklamacje@voyager.pl
tel: 32 256 15 53
fax: 32 205 23 40
Reklamacje dotyczące realizacji przewozu powinny być składane dodatkowo do wiadomości serwisu max. do 14 dni od zaistnienia przyczyny reklamacji.
-
- Jak otrzymać pomoc techniczną w sytuacji, gdy nie otrzymałem biletu, nie dotarła moja wpłata itp.? Korzystam z systemu euroTICKET.
ITSOFT sp. z o.o. sp. k.
ul. Wadowicka 8a
30-415 Kraków
biuro@itsoft.pl
tel: 12 263 75 45
Reklamacje dotyczące realizacji przewozu powinny być składane dodatkowo do wiadomości serwisu max. do 14 dni od zaistnienia przyczyny reklamacji.
-
- Jak duży bagaż mogę zabrać?
Dopuszczalny limit bagażu jest uzależniony od wybranego przewoźnika, czasami także konkretnej trasy.
Mogą to być dwie sztuku bagażu o łącznej wadze do 30 kg, dopuszczalne wymiary 165 cm (wysokość + szerokość + długość) lub jedna sztuka bagażu podstawowego o wadze do 25 kg, dopuszczalne wymiary 190 cm (wysokość + szerokość + długość). Niektórzy przewoźnicy dopuszczają przewóz 40 kg. Ładunek będzie przewożony w luku bagażowym autokaru, należy zatem pamiętać o odpowiednim zabezpieczeniu przedmiotów podatnych na uszkodzenia.
Bagaż podręczny, o dopuszczalnej wadze najczęściej do 5 kg, zabierany jest na pokład pasażerski i powinien zmieścić się pod siedzeniem pasażera lub na półce bagażowej nad jego głową. Warto spakować do niego przedmioty najpotrzebniejsze w trakcie wielogodzinnej podróży.
Szczegółowa informacja o limitach jest dostępna w regulaminie przewoźnika i/lub w rozkładzie jazdy dla wybranej trasy.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z naszym biurem.
-
- Czy możliwy jest przewóz zwierząt?
Zabrania się przewozu zwierząt na pokładach autokarów.
W wyjątkowych sytuacjach Przewoźnik może wyrazić zgodę na przewóz małego zwierzęcia, takiego jak pies, kot czy fretka, o wadze do 4 kg. Przewożone zwierzę musi posiadać paszport, wszczepiony mikrochip i zaświadczenie o badaniach weterynaryjnych wymagane przy wjeździe do kraju będącego celem podróży.
Za przewóz zwierzęcia pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 50% wartości biletu Pasażera, musi on jednak wykupić pełnopłatny bilet dla siebie. W przypadku, gdy Pasażer skorzysta z przysługującej mu zniżki, przewidzianej w Regulaminie Przewozu, musi wykupić pełnopłatny bilet dla zwierzęcia. Nie ma możliwości łączenia zniżek.
Przewożone zwierzę musi być odpowiednio zabezpieczone smyczą i kagańcem, znajdować się w odpowiedniej klatce, kojcu lub torbie umieszczonej na siedzeniu obok Pasażera. Przewóz zwierzęcia musi odbywać się w sposób niezakłócający podróży innym pasażerom.
Zasady przewozu zwierząt mogą różnić się w zależności od przewoźnika - prosimy o zapoznanie się z jego regulaminem przed zakupieniem biletu.
Postanowienia odnoszące się do przewozu zwierząt nie dotyczą podróży z/do Wielkiej Brytanii. Dodatkowe procedury weterynaryjne przy wjeździe do Eurotunelu zajmują dużo czasu i mogłyby powodować spóźnienie autokaru na przydzielony kurs Eurotunelem. Z tego względu na trasach z/do Wielkiej Brytanii obowiązuje bezwzględy zakaz przewozu zwierząt.