POMOC: 71 724 23 77 lub 32 445 72 51 Twój kod pomocy: botcode i

Uzyskasz pomoc jeśli kupujesz bilety w portalu BiletyAutokarowe.pl

Biletyautokarowe.pl

Biuro sprzedaży biletów Ecolines - tu kupisz bilet online lub telefonicznie

Ecolines
Ocena przewoźnika: 5.5 Na podstawie 8 opinii
Bilety autokarowe Ecolines
  • Sprawdzone Biuro Sprzedaży Biletów Mamy Najniższe Ceny!
  • Pomoc Naszych Konsultantów przed i po zakupie.
  • Elastyczne Płatności Przelew lub Poczta PayPal, PayU, eCard.
  • Brak Ukrytych Opłat, Promocje! Gwarancja Niskiej Ceny!
  • Sprawdzona Linia Autokarowa Ocena 5.5 / 6

Bilety autokarowe Ecolines

Ecolines to jedna z najpopularniejszych wschodnioeuropejskich linii autokarowych. Przewoźnik wywodzący się z Łotwy posiada swoje oddziały w Polsce, Rosji, Estonii, Litwie, Białorusi, Ukrainie, Bułgarii, Niemczech i państwach Beneluksu. Sieć połączeń Ecolines wykracza jednak poza te kraje i obejmuje zasięgiem większą część Europy.

Historia linii

Linie autokarowe Ecolines działają od 1993 roku. Początkowo oferowały wyłącznie połączenia ze stolicy Łotwy do Rosji i Ukrainy, lecz szybko rozwinęły się nie tylko w linię z rozbudowaną siecią połączeń, ale również w platformę autokarową zrzeszającą przewoźników i umożliwiającą im wspólne, a zatem tańsze i bardziej wydajne działanie.

Połączenia

W portalu BiletyAutokarowe.pl kupisz bilety Ecolines na dowolny kurs między Polską a obsługiwanymi przez przewoźnika miejscowościami zagranicznymi. Możesz wybrać kursy m.in. do Grecji, Niemiec, Czech, Anglii, Ukrainy oraz innych krajów położonych we wschodniej, centralnej, południowej i północnej części Europy. Obecnie autokary Ecolines docierają do blisko 170 miejscowości na całym kontynencie. Aby poznać pełną ofertę przewozów, skorzystaj z wyszukiwarki połączeń.

Bilety autokarowe Ecolines - szybki i prosty zakup

Jeżeli chcesz kupić bilety Ecolines, wyszukaj dostępne kursy za pomocą wyszukiwarki EuroTicket dostępnej w portalu BiletyAutokarowe.pl. Wybierz połączenie, wypełnij formularz rezerwacji i zapłać za zamówienie, a po zaksięgowaniu przelewu natychmiast wyślemy bilety e-mailem. Możesz je zdobyć nawet w 15 minut, a następnie wydrukować na jakiejkolwiek drukarce! Umożliwiamy również rezerwację telefoniczną: 71 724 23 77 lub 801 011 600.

Oferta dla firm

Wysyłasz pracowników za granicę lub musisz zorganizować ich powrót do Polski? Skontaktuj się z nami i powiedz, kiedy oraz dokąd mają pojechać Twoi ludzie. Przygotujemy zestawienie ofert, pomożemy w wyborze najkorzystniejszej, złożymy rezerwację w Twoim imieniu oraz zorganizujemy wysłyłkę biletów do pasażerów. Za naszą pomoc nie zapłacisz ani grosza, bowiem w żadnym przypadku nie pobieramy prowizji. Oferujemy możliwość uczciwego porównania cen biletów i zakupienia ich po ustalonej przez przewoźnika cenie. Skontaktuj się z nami i sprawdź możliwości współpracy!

 

Sprawdź również: Eurobus, Sindbad, Polonia Transport

 

Czytaj całość

Opinie o przewoźniku (8 wpisów)

5.5 Ogólna ocena
Personel:
5.4
Punktualność:
5.4
Połączenia:
5.5
Cena:
5.8
Komfort:
5.4
Bagaż:
5.8
  • 6
    Dodano: 2014-09-19, przez Krystyna (Katowice)

    Witam, młodzież wróciła szczęśliwie do domu, zadowoleni z podróży, bez problemów na granicy serbskiej. Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc i zaangażowanie pozdrawiam

    Polecam tę linię! Odpowiedz na opinię

    Wystąpił błąd

    Nr. rezerwacji:
     
    Treść odpowiedzi:
     
    Anuluj
  • 6
    Dodano: 2014-08-01, przez Bogumila Waszkuc (bIAŁYSTOK)

    Ja zawsze jestem z tej linii zadowolona ..pelny komfort ,,,zawsze bede nim jezdzic no chyba ze Mi nie bedzie po drodze. WI-FI,KONTAKTY GNIAZDKOWE ,,WIECEJ PRZESTRZENI POMIEDZY SIEDZENIAMI NIZ U POLSKICH PRZEWOZNIKÓW , ZAWSZE MOZNA NAZEKAC JA OSTATNO WRACALAM SINGBADEM BO TAK SIE ZŁOZYŁO TO KOMUNIKAT BYŁ ZE NIE MOZNA URZYWAC TEL KOMORKOWYCH A O VF I I KONTAKTACH GNIAZDKOWYCH NIE WSPOMNE ,,OWSZEM JAK WSZEDZIE SA JAKIES NIEDOGODNOSCI ,,MI JEDNAK SIE NIE ZDARZYŁO OPRÓCZ CHRAPIACYCH OSÓB ,,ALE TAK BYWA

    Polecam tę linię! Odpowiedz na opinię

    Wystąpił błąd

    Nr. rezerwacji:
     
    Treść odpowiedzi:
     
    Anuluj
  • 6
    Dodano: 2014-03-05, przez Marti (Warszawa)

    Jazda do Berlina, z delikatnym poślizgiem około pół godziny. Z winy pasażera bo coś się zagubił na przystanku. Autokar piętrowy, pasażerowie na górze na dole obsługa i fajna pani z obsługi. Dla mnie super - tanio przy zakupie online za 140 zł w dwie strony.

    Polecam tę linię! Odpowiedz na opinię

    Wystąpił błąd

    Nr. rezerwacji:
     
    Treść odpowiedzi:
     
    Anuluj
  • 6
    Dodano: 2014-01-23, przez Marcin (Warszawa)

    Jadę z nimi zawsze do Berlina. Myślałem ze to jakaś śmieszna linia ale jestem zadowolony. Autokar piętrowy z barkiem i wi-fi obsługa mówi po rusku i trochę po polsku. Pilotka to jakieś młode dziewcze po szkole, strasznie przestraszona ale kawę zrobiła i nie wylała. Bilet kupiłem za 73,00 zł na biletyautokarowe.pl. Najciekawsze to, to, że w jakimś biurze w Warszawie chcieli mi dodawać 30zł za wystawienie to ich olałem.

    Polecam tę linię! Odpowiedz na opinię

    Wystąpił błąd

    Nr. rezerwacji:
     
    Treść odpowiedzi:
     
    Anuluj
  • 3
    Dodano: 2014-01-15, przez Zubernik Mariusz (Inowrocław)

    Jechałem w sobotę 11.01.2014 z Wilna do Warszawy.Przed granica z Polską popsuł się autokar i staliśmy 4 godziny w oczekiwaniu na drugi.Po przybyciu drugiego autokaru i przekroczeniu granicy,zabraniu pasażerów w Białymstoku z dworca okazało sie że ten zamienny autobus nie ma wykupionego Viatola i znów przymusowy postój na staci bendzynowej.Jelśli jestes Polakiem i nie znasz dobrze angielskiego to nie warto jechać ta trasą bo obsługa nie zna polskiego najlepsze że po dotarciu drugiego autokaru podzielono załogę tak ze pierwszy pilot pozostał z jedną grupą na granicy w oczekiwaniu na drugi autobus a częśc pojechała pierwszym ze stażystką która nawet angielskiego nie znała a gdy okazało się że mamy kolejny postój to nawet nie poinformowała o tym podróżnych tylko spokojnie sobie zasnęła.O tym ile czasu będziemy czekać dowiedzieliśmy się od obsługi stacji. Miałem ponad 7h opóźnienia w Warszawie.Nikt nas nawet nie przeprosił nie mówiąc o tym że przez spóźnienie musiałem ponieść koszty dodatkowe aby dotrzeć do domu i nie wiem czy zostaną mi one zwrócone.Szczerze nie polecam

    Odpowiedz na opinię

    Wystąpił błąd

    Nr. rezerwacji:
     
    Treść odpowiedzi:
     
    Anuluj