POMOC: 71 724 23 77 lub 32 445 72 51 Twój kod pomocy: botcode i

Uzyskasz pomoc jeśli kupujesz bilety w portalu BiletyAutokarowe.pl

Biletyautokarowe.pl

Internetowy punkt sprzedaży biletów linii Eurobus - tu kupisz bilet online lub telefonicznie

eurobus
Ocena przewoźnika: 5.3 Na podstawie 22 opinii
Bilety autokarowe Eurobus
  • Sprawdzone Biuro Sprzedaży Biletów Mamy Najniższe Ceny!
  • Pomoc Naszych Konsultantów przed i po zakupie.
  • Elastyczne Płatności Przelew lub Poczta PayPal, PayU, eCard.
  • Brak Ukrytych Opłat, Promocje! Gwarancja Niskiej Ceny!
  • Sprawdzona Linia Autokarowa Ocena 5.3 / 6

Bilety autokarowe Eurobus

Gwarancją przejazdu autokarem linii EUROBUS jest opłacony bilet autokarowy.

Jeśli szukasz połączeń i sprawdzasz ceny online w portalu www.BiletyAutokarowe.pl, dokonaj zakupu również w formie online. Unikniesz w ten sposób wielu rozczarowań na przystanku czy na dworcu, takich jak inne ceny albo brak wolnych miejsc w autokarze.

Bilety możesz w wygodny sposób nabyć, korzystając z wyszukiwarki po lewej stronie, lub zamówić telefonicznie z płatnością w okienku bankowym.

Instrukcja: wpisz miasto wyjazdu, np. Warszawa, i miasto przyjazdu, np. Londyn, a następnie wprowadź datę i ilość osób i naciśnij SZUKAJ.

Swój bilet otrzymasz przez e-mail - będzie gotowy do wydrukowania. Możesz wybrać również dostawę pocztą na wybrany adres lub odbiór przy wsiadaniu do autokaru. Jeśli chcesz skorzystać z tych dodatkowych możliwości, skontaktuj się z nami telefonicznie.

*odbiór w autokarze nie dotyczy przejazdów na Ukrainę.

 

Przewozy autokarowe Eurobus

Eurobus to jedna z najpopularniejszych linii autokarowych w Polsce, działająca również jako platforma autokarowa. Od 1 stycznia 2014 r. linia działa wspólnie z przewoźnikiem Eurolines Polska - jako Eurobus Eurolines Polska.

 

Autokary Eurobus

 

Historia linii

Eurobus powstał w roku 2003; od początku istnienia nie tylko posiadał własne autokary, ale również funkcjonował jako platforma przewozowa. Firma jednoczy wiele linii autokarowych, sprawnie organizując ich połączenia i w razie potrzeby rozbudowując ofertę na bardziej popularnych trasach. W ramach Eurobusa jeżdżą m.in. Eurotrans, Trans Service, Bus Travel, Juventur Wałbrzych, PPKS Warszawa, PKS Stalowa Wola, Riviera oraz AT Zawadzkie. W roku 2014 Eurobus i Eurolines Polska utworzyły Eurobus Eurolines Polska.

Połączenia

Bilety autokarowe Eurobus pozwalają dojechać do następujących krajów: Austria, Belgia, Czechy, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Luksemburg, Niemcy, Norwegia, Szwajcaria, Szwecja, Słowacja, Ukraina, Wielka Brytania i Włochy. Ponadto przewoźnik oferuje liczne przejazdy międzymiastowe. Łącznie przewoźnik oferuje przejazdy na kilkuset trasach średniego i dalekiego zasięgu.

Flota

Nie sposób wymienić wszystkich typów autokarów wchodzących w skład floty przewoźników współpracujących z Eurobusem - zwłaszcza że często do parku maszynowego dołączają nowe pojazdy, zaś starsze są regularnie wymieniane na nowsze modele. Wszystkie autobusy obsługujące trasy międzynarodowe reprezentują jednak klasę luksusową, czyli są wyposażone w toaletę, klimatyzację, rozkładane fotele oraz inne udogodnienia.

Bilety Eurobus - łatwy zakup

Jeżeli chcesz kupić bilety Eurobus, wejdź na BiletyAutokarowe.pl i skorzystaj z wyszukiwarki połączeń. Wybierz kurs, wypełnij formularz zamówienia i zapłać przelewem internetowym - bilety otrzymasz e-mailem, gotowe do wydrukowania. Jeżeli zarezerwujesz miejscówki przez telefon, możesz wybrać dostawę biletów pocztą albo odbiór w autokarze. Pamiętaj, aby przed zakupem zapoznać się z regulaminem.

 

Sprawdź również: Sindbad, Romabus, Agat

Pobierz regulamin linii autokarowej Eurobus w formacie PDF.
Czytaj całość

Opinie o przewoźniku (22 wpisów)

5.3 Ogólna ocena
Personel:
5.1
Punktualność:
5.4
Połączenia:
5.7
Cena:
5.5
Komfort:
4.8
Bagaż:
5.3
  • 6
    Dodano: 2015-07-27, przez Katarzyna Dogiel (Amsterdam Jelenia Góra)

    Jestem bardzo zadowolona ,jechałam pierwszy raz Amsterdam -Jelenia Góra , mimo że mam przesiadkę i czekam trochę aż inne autokary dojadą bo potem nas dowożą busikami do celu ale to zaledwie godzinka, szkoda że nie jadą przez sama jelenią :):):) . Wolę tak niż busami jak sardynki w szybkości świetlnej z niewyspanym kierowcą. Nigdy nie pojadę już busem... Polecam Ta firmę wszystkim .Kierowcy się zmieniają ,o wszystkim informują ,kawa ,herbatka ,tv ,wc . SUPER :)

    Polecam tę linię! Odpowiedz na opinię

    Wystąpił błąd

    Nr. rezerwacji:
     
    Treść odpowiedzi:
     
    Anuluj
  • 6
    Dodano: 2015-07-01, przez Monika Kudełka (Tomaszów Lub)

    Jestem bardzo zadowolona polecam znajomym

    Odpowiedz na opinię

    Wystąpił błąd

    Nr. rezerwacji:
     
    Treść odpowiedzi:
     
    Anuluj
  • 6
    Dodano: 2015-05-19, przez monika holicz (żywiec)

    Dwukronie jechalam linia nr 10 do Bochum. Autokar czysty, w miarę komfortowy, obsuga kompetentna, przyjazna, gotowa odpowiedziec na wszelkie pytania czy watpliwosci. Nie ma problemu z poproszeniem o napoje itp. Kierowcy na biezaco informują o wszystkim, autokar byl punktualnie. Polecam tą firmę.

    Polecam tę linię! Odpowiedz na opinię

    Wystąpił błąd

    Nr. rezerwacji:
     
    Treść odpowiedzi:
     
    Anuluj
  • 6
    Dodano: 2015-04-17, przez Basia k (Gliwice)

    Kilkakrotnie juz podrozowalam z Eurobusem. Bardzo jestem zadowolona z usług. Rzetelnie, bezpiecznie, punktualnie.

    Polecam tę linię! Odpowiedz na opinię

    Wystąpił błąd

    Nr. rezerwacji:
     
    Treść odpowiedzi:
     
    Anuluj
  • 5
    Dodano: 2015-04-16, przez Marzena (Katowice)

    Witam serdecznie podróżowałam państwa liniami w okresie świątecznym i doznałam szoku gdyż za każdy bagaż czyli 2 szt . walizki skasowano mnie po 5 euro a nawet powiedziano mi że powinnam zapłacić 15 euro. Pan który zajmował się bagażem nie miał wagi, to był powrót do Polski . Aleee Proszę Państwa podróżowałam w stronę Niemiec i nikt nie pobrał ode mnie opłaty za dwa bagaże tylko za jeden tzw. nadbagaż . Niestety złe to świadczy o Państwa firmie . Jestem Waszym Stałym Klientem posiadam Kartę Stałego Klienta nie byłam jedna która była tym faktem oburzona . Po za tym wszystko było w porządku pan kierowca był bardzo uprzejmy i opiekuńczy co do podróżujących i starszych osób . Bo ja tego tak nie zostawię na-pewno. Proszę o odpowiedz w tej sprawie podaję swój e-mail : marzi_65@tlen.pl Marzena Koziol

    Polecam tę linię! Odpowiedz na opinię

    Wystąpił błąd

    Nr. rezerwacji:
     
    Treść odpowiedzi:
     
    Anuluj